تارا باتن، مؤسس فروشگاه اینترنتی BuyMeOnce.com است که باهدف تشویق انسانها به محدودکردن خریدهایشان به محصولات باکیفیت و ماندگار و نهگفتن به مدهای زودگذر راهاندازی شده و به موفقیت چشمگیری در سرتاسر جهان دست یافته است. باتن در این کتاب توضیح میدهد که چگونه اندیشه و مسلکِ نهفته در پشت این نوع خرید، او را از انسانی مادیگرا، سرگردان و ناامید، به زنی خودیافته، شاد و پرانرژی تبدیل کرده که زندگی هدفمند و ارزشمداری را هدایت میکند. باتن در این کتاب با مرور تاریخ تبلیغات، ما را با ذات این صنعت مواجه میکند و نشان میدهد فرورفتن به ورطۀ تبلیغات و مصرفگرایی چه گزندهایی به آرامش روان ما، محیط زندگی خصوصیمان و البته محیط زیست میزند. باتن در این اثر، با سرککشیدن در تاریخ صنعتی و تبلیغاتی اروپا و آمریکا، از نیرنگهای کارخانهها برای بنجلکردن کالاهای خود پردهبرداری میکند و سپس دست شعبدههای تبلیغاتی را برای ما رو میکند و دستآخر نیز راههایی برای غلبه بر وسوسۀ مصرفگرایی معرّفی میکند.
الکترونیکیکاغذی
زندگی با دور ریختنیهای کمتر
45,000 تومان–129,000 تومان
مطمئنا این حالت را شما هم تجربه کردهاید: چیزی میخرید و میبینید مفت نمیارزد؟ یا وسیلهای میخرید که بعد از چند هفته استفاده خراب میشود. به قول تارا باتن: «خانه و زندگیمان پر شده از چیزهایی که ناامیدمان میکنند». اما چاره چیست؟
نام کتاب:
زندگی با دور ریختنیهای کمتر
نویسنده:
تارا باتن
مترجم:
سعید نصیری
گوینده:
-
ناشر:
صاد
شابک:
دسته: پژوهش
دیدگاهها
هیچ دیدگاهی برای این محصول نوشته نشده است.