اخبار

درخشش دو کتاب از سازمان تبلیغات اسلامی در جایزه جلال آل احمد

سوره مهر و صاد | در جایزه جلال اتفاق افتاد

درخشش دو کتاب از سازمان تبلیغات اسلامی در جایزه جلال آل احمد

«روزهای پیام‌بری» و «بیروط» از انتشارات زیرمجموعه سازمان تبلیغات اسلامی در شانزدهمین جایزه جلال آل احمد درخشیدند.

به گزارش روابط عمومی سازمان تبلیغات اسلامی، اختتامیه شانزدهمین دوره جایزه جلال احمد روز چهارشنبه ۶ دی ماه در تالار وحدت درحالی به پایان رسید که دو کتاب از انتشارات زیر مجموعه سازمان تبلیغات اسلامی جوایزی را دریافت کردند.  

سپیده شاهی در بخش ویراستاری شانزدهمین جایزه جلال برای ویراستاری کتاب «روز‌های پیام بری» به قلم روح‌الله شریفی لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۳۰ میلیون تومان جایزه نقدی را دریافت کرد. همچنین کتاب «بیروط» نوشته ابراهیم اکبری دیزگاه از انتشارات صاد در بخش رمان و داستان بلند لوح تقدیر، تندیس و مبلغ ۲۰۰ میلیون تومان را دریافت کرد؛ بنابراین سازمان تبلیغات اسلامی شب گذشته دست پر از جایزه جلال آل احمد بیرون آمد.

«روز‌های پیام‌بری» روایتی از زندگی غلامحسن حدادزادگان، پیام‌رسان و رانندهٔ پیکر شهداست. غلامحسین حدادزادگان کارمند بنیاد شهید قزوین است که راننده آمبولانس حامل پیکر شهدا وهمچنین پیامرسان شهادت تعدادی از شهدای قزوین به خانواده‌هایشان بوده است. حدادزادگان تلخی مواجهه با آن لحظات را گرفته و به نحو شیرین و به یادماندنی ماجرا‌های حاصل از این اتفاق را روایت می‌کند. روز‌های پیامبری در چهار بخش و در ۳۲۰ صفحه نگارش شده است.  

«بیروط» راوی قصه‌ی طلبه‌ای است که ایمان خودش را از دست داده و به دلیل سخت‌گیری‌های پدرش تصمیم به مهاجرت می‌گیرد. او که به دلیل برخی از مشکلات نتوانسته خودش را به آلمان برساند، به بیروت می‌رود و همراهی او با یک گروه مستندساز سرآغاز تجربه‌های جدیدی از دستگیری توسط گروه تکفیری تا آشنایی با امام موسی صدر می‌شود. این کتاب نیز در ۳۷۲ صقحه در بازار نشر موجود است.

بازگشت به لیست